بلاگ

ترند ترین کمد لباس 2024 + تصاویر

بهترین کمد های لباس 2024

در زمان خرید و انتخاب کمد لباس مهم‌ ترین نکته‌ ای که باید در نظر داشته باشید، اندازه و فضای موجود در اتاق است. قبل از اینکه کمد مورد نظر خود را خریداری کنید به خوبی ابعاد مورد نظر را بررسی کنید تا کمدی متناسب با همان فضا را خریداری کنید. به جز اندازه ی فضا نکات دیگری نیز در زمان خرید کمد لباس مطرح است که در ادامه این مقاله در خصوص آن و انواع کمد لباس اطلاعاتی را درج می‌ کنیم.

شما می توانید در این لینک انواع کمد لباس های کم جا چوب را مشاهده کنید.

نکات مهم قبل از خرید کمد لباس

قبل از خرید کمد لباس، باید به چندین نکته مهم توجه کنید تا انتخابی هوشمندانه و مناسب داشته باشید. این نکات عبارتند از:

اندازه و ابعاد کمد

ابعاد فضایی که محل قرار گیری کمد است را به خوبی اندازه گیری کنید و اگر عرض محیط کم است می‌ توانید از ارتفاع خانه نیز استفاده کنید، یعنی کمدی با ارتفاع زیاد خریداری کنید تا کمد لباس محیط را بیش از اندازه اشغال نکند.

ظرفیت کمد لباس

نکته مهم دیگری که در زمان خرید کمد لباس باید در نظر داشته باشید، ظرفیت لباس و وسایل است. دقیقا کمدی خریداری کنید تا تمام وسایل و لباس‌ های شما در آن جای گیرد؛ در غیر این صورت با مشکلی بزرگ مواجه خواهید شد.

جنس و کیفیت ساخت

مواد به کار رفته در ساخت کمد تاثیر زیادی بر دوام و ظاهر آن دارد. کمدهای چوبی معمولا با دوام و زیبا هستند، اما ممکن است گران‌تر باشند. کمد های فلزی و پلاستیکی گزینه‌ های اقتصادی‌ تری هستند و برخی از آنها نیز با طراحی‌ های مدرن و جذاب عرضه می‌ شوند. همچنین به کیفیت درب‌ها، لولاها و دستگیره‌ ها توجه کنید تا از طول عمر و کارایی کمد اطمینان حاصل کنید.

عملکرد و ویژگی‌های اضافی

حتما در زمان خرید کمد لباس، به ویژگی‌ های اضافی کمد، مانند : فضای مخفی برای اکسسوری، نورپردازی داخلی، آینه و … دقت داشته باشید و هر مقدار که ویژگی‌ های کمد بیشتر باشد، استفاده از آن بهتر و راحت‌ تر است و در خریداری بسیاری از موارد صرفه جویی می‌شود.

طراحی و سبک

نکته دیگری که باید قبل از خرید کمد لباس در نظر داشته باشید، سبک و مدل کمد است، حتما به سراغ کمدی بروید که با دیگر وسایل خانه شما هارمونی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است به دکوراسیون خانه شما آسیب بزند.

 

انواع کمد لباس

کمد لباس انواع مختلفی دارد که شما می‌‌ توانید با توجه به نیاز و فضای مورد نظر خود از میان انواع کمد، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، در ادامه چند مورد از انواع کمد لباس را نام می‌ بریم.

کمد دیواری

این مدل از کمد ها به صورت ثابت در دیوار خانه نصب می‌ شوند و قابل جابجایی نیستند.

کمدهای مستقل

این مدل از کمد ها انواع مدل‌ های بسیار زیادی دارد و به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی می‌ توانید آن‌ها را جابجا کنید و در هر محیطی که دوست دارید نگهداری کنید.

کمد آینه‌دار

این مدل از کمد‌ ها درب‌ های نسبتا بزرگی دارند که پشت آن‌ها از آینه استفاده شده است، که با داشتن این سبک از کمد ها می‌ توانید آینه قدی هم داشته باشید.

کمد با طبقات و قفسه‌ها

با داشتن این کمد ها به راحتی می‌ توانید کیف، کفش، و … خود را در کمد جای دهید، و نیاز به وسایل دیگری برای نگهداری این وسایل نیست.

کمد باز

این سبک از کمدها، درب ندارند و داخل کمد به راحتی قابل دیدن است. این مدل از کمد‌ها برای افرادی مناسب است که وسایل کمی دارند و همیشه این وسایل مرتب است.

کمد ریلی

درب این کمد ها، به صورت ریلی باز و بسته می‌ شوند. این مدل از کمد لباس برای فضا و خانه‌ هایی مناسب است که فضا محدود است.

در ادامه عکس انواع کمد لباس را می‌ توانید مشاهد کنید و می‌ توانید به راحتی از میان آن‌ها کمد مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید در سایت کم جا چوب انواع کمد های لباس ریلی را مشاهده کنید.

کمد لباس کودک

کمد لباس کودک بر اساس نیاز کودک و با توجه به وسایلی که برای کودکان در کمد تعبیه می شود، ساخته می شود. اکثر طراحی های کمد لباس کودک شامل طبقه و ویترین می باشد که شما بتوانید در ویترین از لوازم دکوری و عروسک برای زیباتر کردن اتاق خواب فرزند خود استفاده کنید. شما می توانید انواع کمد لباس کودک را در سایت کم جا چوب مشاهده کنید.

در ادامه می توانید انواع کمد لباس ترند را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *