بلاگ

ترند ترین تخت خواب های تاشو 

تخت خواب‌های تاشو یا تخت خواب‌های دیواری، بهترین راهکار برای بهینه سازی فضا است. اگر شما فضای کوچکی در اتاق خواب خود دارید و نمی‌توانید تمامی وسایل خود را در آن جای دهید؛ بهتر است به سراغ تخت‌خواب‌های تاشو بروید. این مدل از تخت خواب ها را می‌توانید در زمان استفاده باز کنید و پس از استفاده آن را به راحتی جمع کنید و از فضای مورد نظر استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا انواع مدل های تخت خواب تاشو را معرفی کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همچنین شما می توانید درباره ی نکات مهم برای انتخاب تخت خواب تاشو مطالعه کنید تا فضایی بهینه تر در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

انواع تخت خواب تاشو

تخت تاشو دیواری

این نوع تخت به دیوار یا یک واحد مبلمان مانند کمد یا قفسه متصل می‌شود. زمانی که از تخت استفاده نمی‌شود، می‌توان آن را به صورت عمودی یا افقی به دیوار تکیه داد.

شما می توانید در سایت کم جا چوب انواع سرویس خواب های تاشو به همراه قیمت محصولات را مشاهده کنید.

تخت تاشو مبلی

در واقع این نوع تخت، جز گروه مبلمان است که می‌توانید مبلمان را به حالت تخت درآورد و در زمان خواب از آن استفاده کنید.

تخت تاشو جعبه‌ای

این سبک از تخت‌ها به صورت جعبه‌ای طراحی شده‌اند، که می‌توان آن را باز و تخت را از جعبه خارج و از آن استفاده کرد. این مدل از تخت‌ها عموما دارای چرخ نیز هستند.

تخت تاشو افقی و عمودی

تخت تاشو عمودی از یک سمت به دیوار متصل می‌شود و به صورت عمودی به دیوار جمع می‌شود. تخت تاشو افقی از لبه پایین یا بالا به دیوار متصل شده و به صورت افقی جمع می‌شود.

مزایا و معایب تخت خواب تاشو

مزایا تخت خواب تاشو

  • بهترین و مهم‌ترین مزیت تخت خواب های تاشو، صرفه جویی در فضای اتاق‌ها است. این مدل از تخت‌ها برای اپارتمان‌های کوچک بسیار کاربردی است.
  • استفاده چند منظوره از تخت خواب های تاشو
  • راحتی در استفاده 
  • طراحی شیک و مدرن

معایب تخت خواب تاشو

  • این مدل از تخت خواب‌ها عموما هزینه زیادی دارند.
  • نصب و نگهداری تخت خواب تاشو کمی سخت و هزینه بر است.
  • طرح و مدل های تخت خواب تاشو، بسیار محدود است.

سوالات متداول

تخت‌های تاشو چندکاره به دلیل بهینه‌سازی فضا، کاربردهای متنوع و ترکیب زیبایی با عملکرد، در فضاهای کوچک و آپارتمان‌های مدرن بسیار محبوب شده‌اند. این تخت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا از یک فضای محدود، بیشترین استفاده را ببرند.تخت تاشو افقی یا عمودی؛ کدام یک برای فضای من مناسب‌تر است؟

تخت‌های تاشو عمودی برای اتاق‌هایی با سقف بلند و دیوارهای بزرگتر مناسب‌تر هستند، در حالی که تخت‌های تاشو افقی برای اتاق‌های با سقف کوتاه‌تر یا عرض کمتر بهتر عمل می‌کنند. انتخاب بین این دو بستگی به ابعاد و طراحی اتاق شما دارد.آیا تخت‌های تاشو با طراحی مدرن و مینیمالیستی کاربرد خاصی دارند؟

بله، تخت‌های تاشو با طراحی مدرن و مینیمالیستی علاوه بر زیبایی و شیک بودن، به دلیل خطوط ساده و استفاده از مواد با کیفیت بالا، به راحتی با دکوراسیون داخلی مختلف هماهنگ می‌شوند و فضای کوچک را بزرگتر و منظم‌تر نشان می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *