بلاگ

ترند ترین میزهای نهار خوری 2024 + تصاویر

میز ناهار خوری به عنوان قلب تپنده خانه، نقش مهمی در جمع کردن افراد خانواده در کنار یک‌ دیگر دارد. این روزها خرید میز ناهار خوری تنها به معنی محلی برای غذا خوردن نیست، بلکه باید به دنبال تکمیل دکوراسیون داخلی، افزایش کارآیی فضا و ایجاد یک فضای گرم و صمیمی باشد. ترند های میز ناهارخوری نشان می‌ دهد که خلاقیت و تنوع هرگز مانند، این روزها گسترده نبود، زیرا سبک‌ های جدید و زیبا، بازارهای فروش را به دست گرفته‌ اند، در این مقاله قصد داریم تا ترند ترین میزهای ناهارخوری از طرح‌ های مینیمالیستی و مدرن تا میزهای کلاسیک را به شما معرفی کنیم.

همچنین شما می توانید درباره ی مطلب انتخاب مناسب میز ناهارخوری هم بخوانید.

انواع میز ناهارخوری مدرن

میز ناهارخوری مدرن به دلیل طراحی‌ های نو آورانه، مواد باکیفیت و قابلیت تطبیق با انواع سبک‌ های دکوراسیون، به یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ ها برای خانه‌ های امروزی تبدیل شده است، مانند:

  • میز ناهارخوری با صفحه شیشه‌ ای
  • میز ناهارخوری با پایه مرکزی
  • میز ناهارخوری تاشو
  • میز ناهارخوری اسکاندیناوی
  • میز ناهارخوری با طرح‌ های منحنی و ارگانیک
  • و …
شما می توانید با توجه به طرح و دکوراسیون داخلی منزل خود، محصول مورد نظرتان را از سرویس های ناهارخوری کم جا چوب انتخاب نمایید.

میز ناهارخوری با میز و صندلی گرد

این سبک از میزهای ناهارخوری به علت شکل گردشان، حس نزدیکی و تعامل را بین افراد افزایش می‌ دهد. در ادامه انواع میز ناهارخوری گرد را می‌ توانید مطالعه کنید.

  • میز ناهارخوری گرد کلاسیک 
  • میز ناهارخوری گرد مدرن
  • میز ناهارخوری گرد قابل تنظیم
  • میز ناهارخوری گرد با صفحه شیشه‌ ای
  • و …

میز ناهارخوری تمام چوب

یکی از انواع میز ناهارخوری، مدل تمام چوب است. این مدل میز ناهارخوری، طرفداران بسیار زیادی دارد؛ البته باید این مورد را در نظر داشته باشید که این سبک میز ناهارخوری هیچگاه از مد نمی‌ افتد.

در ادامه می‌ توانید انواع میز ناهارخوری‌ های پرفروش و زیبا را مشاهده کنید.

میز-ناهارخوری-چوبی

 

 

سوالات متداول

میزهای گرد برای فضاهای کوچک‌تر مناسب‌ترند و معمولاً برای ایجاد فضای گرم و صمیمی استفاده می‌شوند. میزهای مستطیلی مناسب فضاهای بزرگ‌تر بوده و ظرفیت بیشتری دارند. انتخاب نوع میز به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد

قیمت میزهای ناهارخوری بسته به جنس، طراحی، برند و اندازه متغیر است. میزهای چوبی معمولاً گران‌تر از میزهای فلزی یا شیشه‌ای هستند. همچنین، میزهای طراحی شده با جزئیات بیشتر و متریال‌های با کیفیت بالاتر، قیمت بیشتری دارند.

بله، میزهای ناهارخوری با قابلیت افزایش سایز انعطاف‌ پذیری بیشتری دارند و برای مواقعی که مهمان دارید بسیار مناسب‌ اند. این نوع میزها به شما امکان را می‌ دهند که در فضای روزمره، میز را کوچک نگه دارید و در صورت نیاز آن را بزرگ‌ تر کنید.

برای تمیز کردن میزهای ناهارخوری چوبی، از پارچه‌ ی نرم و خشک یا پارچه‌ ی مرطوب با محلول‌ های مخصوص چوب استفاده کنید. میزهای شیشه‌ ای را می‌ توان با محلول‌ های شیشه پاک‌ کن تمیز کرد. میزهای فلزی نیز با یک پارچه‌ ی مرطوب و سپس خشک کردن با پارچه‌ ی نرم تمیز می‌ شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *