بلاگ

پرفروش ترین دراور سال 2024 + تصاویر

شیک ترین دراور سال

دراور یکی از وسایل بسیار مهم و کاربردی است هر خانه است؛ اما قبل از خرید دراور ابتدا باید به نیازها و فضای موجود در خانه توجه کنید تا متناسب با این موارد دراور مورد نیاز خود را خریداری کنید. به عنوان مثال اگر فضای محدودی دارید باید به سراغ دراورهای عمودی و باریک بروید تا به جای عرض از طول خانه استفاده کنید. دراورها انواع بسیار زیادی دارند که در این مقاله قصد داریم به آن‌ها اشاره کنیم. همچنین شما می توانید در باره ی بهترین میز های آرایشی و جدید ترین مدل های آینه برای دراور مشاهده کنید.

انواع مدل دراور

1. دراور چند منظوره

دراورهای چند منظوره یک گزینه بسیار خلاقانه است، این دراورها با داشتن بخش‌های مخفی، فضای بسیار زیادی برای نگهداری دارند؛ به همین علت به راحتی با وجود این دراورها می‌توانید از تمامی فضای موجود استفاده کنید.

2. دراور مدرن

دراورهای مدرن دارای خطوط ساده و تمیز، سطح‌های صاف و رنگ‌های مینیمال هستند. این نوع دراورها ممکن است از موادی مانند فلز، MDF یا حتی پلاستیک ساخته شوند و اغلب دارای دستگیره‌های مخفی یا بدون دستگیره هستند. این مدل برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمالیستی مناسب است.

3. دراور باکسی

این مدل از دراورها دارای کشوهای عمیق و بسیار جادار هستند که به راحتی می‌توانید وسایل بزرگ که کاربری کمی دارند را در آن نگهداری کنید. این مدل از داورها بیشتر در اتاق خواب نگهداری می‌شود.

4. دراور آینه‌دار

این نوع دراورها دارای آینه بر روی درب یا در قسمت بالایی هستند و برای اتاق خواب یا اتاق آرایش مناسب‌اند. این طراحی علاوه بر کاربردی بودن، به زیبایی فضا نیز می‌افزاید و می‌تواند به عنوان یک نقطه کانونی در اتاق عمل کند.

5. دراور دیواری

این مدل از دراورهای برای خانه‌های با متراژ کم بسیار مناسب است، زیرا به دیوار نصب می‌شوند و فضای کف اتاق را اشغال نمی‌کنند. 

6. دراور اداری

این سبک از دراورها برای محیط‌های اداری یا اتاق کار مناسب است که می‌توان در آن تمامی اسناد و مدارک مورد نظر را نگهداری کرد. همچنین بیشتر دراورهای اداری کوتاه هستند و ارتفاع زیادی ندارند.

7. دراور به همراه میز تحریر

در این مدل از دراورها، صرفه جویی بسیار زیادی اتفاق افتاده، زیرا یک انتخاب دو کاربره است و برای خانه‌هایی با متراژهای پایین انتخابی استثنایی است.

در ادامه می‌توانید عکس جدیدترین مدل دراور و انواع مدل دراور جادار را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *